onsdag 22 april 2009

Vill du ha någon som helst insikt i min kommande vecka?

Foto: Stereogum/The Field

Det tog inte mer än en timme, ännu en fint planerad publicering på Stereogum skedde och jag fick tag i en låt  med The Field. Det är nästan löjligt hur många låtar jag kommer ha om det ser ut så här varje dag i ett års tid. Men det är lite roligt faktiskt, och jag ska släppa det här så ni kan få höra om något annat än den där bloggen.

Vi kan gå över på något så roligt som Spotify och deras senaste uppdatering med över fyratusen releaser. Jag har gått igenom deras vanliga dokument och hittat lite som ska lyssnas igenom, funderas på och sedan få ett utlåtande som sparas uppe i hjärnbarken. Om ni vill kunna hänga med i vad jag ska snacka om den kommade veckan så föreslår jag att ni tar nedanstående Spotify-lista och lyssnar igenom smakprov på vad jag kommer sitta och digga till.

Kvällens Spotify-lista: "To do"

0 Kommentar(er):