söndag 26 april 2009

Vart hamnar man idag?


Foto: Enmilsten


Det har tagit mig drygt tre timmar att vakna idag, hela morgonen har jag bara legat och dragit mig med P3 ekande i radion. Brukar glömma att stänga av den på kvällen och då är det inte helt tyst när man vaknar vilket är en enorm fördel. Då kan man faktiskt bara ligga och njuta. För er som undrar så sänds fortfarande Pang-prego på kanalen varje söndag tre minuter över fyra. Det är faktiskt bara så överdrivet att det blir roligt. Idag ska de prata om att Stalin var hunk när han var liten.

Men om vi lämnar världens bredaste och mest roande radiokanal så har jag lyckats ta reda på att Erik Hassle med den inte så lyckade radiohiten "Hurtful" släpper sitt debutalbum den tionde juli. Väntar ett tag med att boka skivor nu när jag börjar bli pank. Ska istället satsa mina sista slantar på glass, jag och Viktor i min klass som jag smsar med just nu planerar att ta med smörgåsrån och råna glassmagasinet i hamnen.

Även fast det bara är ett dåligt skämt så funderar jag på att cykla ner till hamnen, vem hänger på?

0 Kommentar(er):