onsdag 1 april 2009

Vart är April? (Sunshine)

Foto: Enmilsten

Följande saker är inte skämt på något sätt, för jag har sovit extra länge samt haft en snabb fotografering för att i eftermdidag photoshoppa om mitt blogghuvud. Jag tröttnar nämligen rätt snabbt på bilderna av mig. Och eftersom ajg sovit extra länge så ska jag dessutom cykla in till skolan från och med nu och varje solig samt ickeblåsig morgon fram till sommarlovet. Sen med ett riktigt lugnt schema numera så ska jag nog kunna flyta med och ha tio näst innill roliga veckor. Jag visste att det var lite solsken som saknads för att jag skulle bli glad.

Men det här med skämt, kommer jag stöta på ett enda idag? Att någon mumlar om IKEA-bilar är väl det enda på något sätt. Skolmaten idag är kanske medtagen macka, någon kanske säger titta där och skriker sedan "April, april!" och så finns det väl något mer. För min del blir det nog inte så mycket, jag känner att jag behöver planering och förberedelse för att göra ett riktigt bra skämt den här dagen.

0 Kommentar(er):