tisdag 28 april 2009

Sömnpiller i mailboxen


Foto: Foreign Born @ Myspace


Har jag nämnt bandet Foreign Born förut? Om jag har det så borde det här låta bekant. Det Amerikanska bandet Foreign Born kommer sent i juni släppa sin platta "Person to person" och har redan nu börjat turnera runt, de förväntas att komma hit till Sverige då de är enormt eftertraktade av arrangörer riket runt. Jag har lyssnat in deras "Vacationing people" som PSL bjöd på härom dagen och konstaterar att det här är grymt bra. 

Annars så är det rätt dött än så länge, på WisbyFM så gav sig höjdarna iväg för att gå på ett möte med kommunen angående pengar, det vill säga ingen inspelning idag och den enda pressreleasen idag är Ciara som är förband till Brittan och som snart släpper album. Jag tror ingen tar illa upp om jag gäspar nu.

0 Kommentar(er):