söndag 26 april 2009

Pappas hemkomst, cykelolyckor och musikaliska stycken


Foto: Enmilsten


Pappa är tydligen hemma, hörde gräsklipparen gå igång utanför och jag tror ingen annan i familjen skulle få för sig att göra det. Förutom dessa misstankar så har jag magen fylld av glass efter jag åkte med med Viktor till hamnen och glassmagasinet. Någon idiot hade tagit sönder en sån där "varning vi bygger om"-skylt och Viktor vurpade då på den, stackaren fick damm över vartenda klädesplagg.

Men nu sitter jag och myset med lite spretig musik. hade tänkt att tipsa om en tjej som kallar sig för Young och gör pop-, club- och världsmusik typ. John F Kennedy medverkar på en av låtarna, konstigt nog. Men eftersom hon är så pass borta och okänd (jag vet ingenting om den här tjejen) så kan jag inte mer än att lägga upp en lånk till Spotify. Klicka här för att höra vad jag lyssnar på just nu.

0 Kommentar(er):