lördag 25 april 2009

Ingenting, absolut ingenting

Det här är hur tråkigt som helst, efter det är varmt ute så sitter ingen vid datorn och mobilerna är som bortblåsta i något dammgit hörn. Då kan jag inte få tag på någon att hitta på något roligt med. Alltså är jag fast i den här trista situationen när man inte vet vart man ska ta vägen. Jag kan inte heller sätta mig ute i solen och lyssna på musik då jag inte fått min iPod och min telefon har flippat ur totalt.


Om vi ska fortsätta klaga så är min mailbox tom, inga roliga nyheter, inom musikvärlden eller den vanliga världen heller för den delen och så har jag inte ens något att se fram emot ikväll. Så just nu väntar jag på ingenting. Men det avgör saken, nu cyklar jag till stan och gör absolut ingenting där istället. Jag får snart psykbryt på det här stället som jag kallar mitt hem.

0 Kommentar(er):