torsdag 30 april 2009

Hur ni ska göra ikväll (Valborgstipset)

Åtta av tio ungdomar dricker ikväll, så alla ni som ska ut på promenad i det fina vädret land och rike runt, se till att ni har med er pepparspray, överfallsalarm och andan som man tydligt hör i Säkert! och hennes våldtäktslåt "Allt som är ditt". Jag ska iallafall försöka rör mig runt och vara social ikväll, eller åka till Motala. Jag vet inte vilket som känns mest annorlunda för mig en torsdag.


Men saker som kan vara bra ikväll om man inte planerar att bli överfallen är helt enkelt pengar, musik och kamera. Man kan ha mycket kul med dessa bara man försöker. Om du är ungdom, bli inte full och ha kul med eldar. Om du är vuxen så se till att ungdomarna har kul utan att bli fulla. Träffar ni på mig? Ja, då hälsar ni och börjar prata om det fian vädret. (Eventuellt frågar ni mig om ni får se min nya iPod.)

0 Kommentar(er):