onsdag 22 april 2009

En tröstande mp3:a

Jag vaknade och såg ett ord, ett långt futtigt sammansatt ord som bara fick mig att spy över den här dagen. Miljöförmiddag, vi ska idag tillbringa våran förmiddag i skolan med att ta bort allt skräp, allt kladd och sånt där onödigt som vi elever har orsakat under en viss tid. Ja, jag kan hålla med om att det är en bra idé men jag känner just nu att jag absolut inte vill. Det är mitt i veckan och jag är lika pigg som en hundra procent svensk gris.


Har nu när jag vaknat precis hunnit ladda ner de senaste ifrån Stereogum, jag är riktigt imponerad av Linus Loves och låten "Prom night". Det är som en PSB-remix med en väldigt speciell touch av någonting hemligt. Väldigt barnslig och enkel till melodin men fastnar otroligt fort utan ett ord. Ni hittar den här.

Foto: Sterogum / Linus Loves

0 Kommentar(er):