måndag 27 april 2009

En riktig PITA-kväll (Pain In The Ass)

Saker som irriterar mig i allmänt. Hockey, sena mailutskick, sena "första-blogginlägget-för-dagen"-inlägg och spamkategoriserade applikationer på Facebook. För jag har idag redan skrivit ett långt inlägg om dagens pressreleaser, min enda tevekväll i veckan är förstörd tack vare sport och så är det riktigt jobbigt att man inte hittat något nytt på Sterogum eftersom deras redaktion vaknade efter baksmällan någon gång vid fyra tiden och att gång på gång få  erbjudanden om att ta reda på vem som tror att jag är religös.


Men jag har iallafall tagit reda på att den här skrönan att man ska dricka avslagen cola när man är magsjuk är en myt. Och så har jag hittat lite ny musik som blandar anonyma vibbar med ett skönt sound.

1 Kommentar(er):

Mia sa...

Fan vad jag äslkar din blogg. Läser den jämt. Och din musiksmak är helt sjukt grym! :D