fredag 10 april 2009

En kväll med "ansiktsboken"

Faksimil: ihopklipp från facebook

Jag erkänner att jag inte har något för mig, just nu sitter jag bara och latjar på nätet. Och när man latjar på nätet så är det mest Facebook, Spotify och Youtube som gäller. Man hittar ny musik, någon som gör bort sig och mest irriterar andra som sitter och kommenterar folks resultat efter att de gjort en quiz i hur snygg man är från en skala ett till tio. Jag fick faktiskt tio på den, så jag känner mig snyggare än vanligt tack vare internet.

Och nu då? Jag ska se Jeff Dunham eftersom jag är lite av en uppesittare med något som ser ut som blå målarfärg under ögonen. Tills dess så diggar jag The Turtles, ännu ett band som gjort en sån där låt alla har hört men ingen vet exakt vart den kommer ifrån. Jag kanske ska ta och öppna en jourlinje för de som vill hitta dessa låtar. Typ som den där sms-tjänsten där man får sina frågor besvarade. Låter inte det värsta coolt, egentligen?



0 Kommentar(er):