lördag 11 april 2009

Ägg, ägg, ägg

Samma gamla påskägg, man får översötade tuggummin, en chokladrulle, folietäckta ägg och massor av blandat surt godis. Men jag är glad, ska ta och spara det så man kan äta upp allt på en vardag när suget verkligen kommer och biter tag i en. Fast jag ska självklart smaka nu också, men bara smaka.


Men har jag någon plan för dagen? Jo, jag ska tillbringa förmiddagen med internet, svara på lite sms där folk önskar glad påsk och kanske se "Madagaskar 2" som lillebrorsan fick i sitt påskägg. Sen bär det av ut i friggeboden för att äntligen kunna göra iordning den där mixern som inte vill låta precis som jag vill. Tror jag har kopplat så jag inte kan få ut något ljud samtidigt som jag tar in ljud. Konstigt, men teknik är lite av en gåta ibland. Och så avslutar jag hela den här påskaftonen med att jobba i Kneippbyns garderob, hinner jag så ska jag också försöka hinna förbi knytkalaset på gatan samt hitta lite påskmusik.

Och så jag inte glömmer det, glad påsk på er!

0 Kommentar(er):