måndag 23 mars 2009

Slut på ris!

Nu har jag en hel dags ledighet framför mig, det betyder att jag ska gå upp tidigt och jogga varje morgon följt av en tallrik müsli innan jag sätter igång med pluggandet. Hahaha! nej men självklart att jag ska sova, äta onyttigt och våldtäktsduscha hela tisadagen, varför är man annars ledig? Jag måste iallafall till WisbyFM imorgon, så det finns iallafall en schemalagd aktivitet.


Min dag än så länge i korthet ser väl ut på så sätt att jag haft engelska med en tjej ifrån tyskland, ingen vågade säga ett ord och det hela kändes pinsamt. Riset var slut och potatisen såg ofräsch ut så min lunch bestod av äckliga chicken bits med curry-"sås". Om "såsen hade varit mer fast hade man kunnat döda med den, eller åtminstonde kunnat tugga i bitar. Att skolan just nu är helvetet på jorden kan nog ganska många intyga, jag lyckades inte ens samla ihop tillräckligt många för att hitta på något roligti kväll.

0 Kommentar(er):