måndag 30 mars 2009

It ruined my day!

"Men lilla gubben hur är det fatt? du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks, annars kommer de aldrig låta dig va." Markus Krunegård påminner mig ännu en gång om livet, har suttit och hört på en olycklig kärlekshistoria som en på gården genomlidit och då gick mitt psyke mitt itu. När jag klickade mig vidare till Hello Saferide och Dektektivbyråns version av "Anna" på p3-guld så bröt dessutom min värld ihop. Men nu har jag gått vidare och börjat lyssna på "Little bit" som självklart inte gör det hela bättre när den kan tolkas på exakt samma sätt som den här historien jag hört.

Men nu glömmer vi det, jag är nämligen smått förbannad. För min pappa har lovat att ställa upp med ljud, ljus och teveskärmar till våran klassfest, och det som saknas är en lokal. Det är inte många som vill ställa upp och ta vid där jag slutar, jag har frågat de som bor i Vibble om de kan ringa och boka huset brevid kapellet. Men vem erbjuder sig att göra hela klassen en tjänst nu när vi ska ha roligt tillsammans och hjälpas åt? Någon? Nehe, men skit i den där festen då.

0 Kommentar(er):