lördag 21 mars 2009

Hur man startar en lördag på Emils vis

Att jag vaknade vid sju imorse är väl ganska normalt för mig, men att jag bara drog mig till nio innan jag slog på teven är väldigt ovanligt. Men nu sitter jag här, klarvaken med mjukisbyxor och Dektektivbyrån som brusar lite lågt i bakgrunden. Familjen kom nyss in undrande vad jag lyssnade på . Funderar på vad jag ska hitta på den här helgen, allt jag vet är att jag ska fika hos Anne och Danne i eftermiddag och försöka hitta en aktivitet på måndag kväll som helst ska involvera ett antal människor som umgås och har roligt, alla förslag är välkomna.


Lionel Riche och Lili & Susie har något gemensamt, de är båda aktuella med något nytt. Såg nyss att Lili & Susie ett nytt album med deras bästa låtar samt tre nya, kanske inte världens bästa musik men eftersom det är något av ett rare moment det där med två finlandssvenska systrar som gör comeback efter massvis av år och ser ut som om de vekrligen fått en makeup i både melodi som utseende så är det faktiskt lite av ett måste i popsamlingen. Lionel? han släpper också nytt så som jag tolkar det jag läst, men det var på tyska så jag kan ha fel.

0 Kommentar(er):