fredag 27 mars 2009

"Leila K in da house!"

Foto: Emilsten

Äntligen fredag! Idag skulle jag egentligen gå runt och planera lördagkvällens grabbparty hos mig, men spabadet, snacksen och tevespelen får vänta nu när jag ska jobba istället. Visst, det kanske tar emot lite att ställa in en sån grej men eftersom det är helt rätt fest att spela skivor på för framtida jobb så känns det som ett bra beslut. Just nu funderar jag bara på om jag ska spela Leila K.

Appropå Leila K, jag kom på den sak om gårdagens överdrivet blodiga film. Det är den första film jag sett som verkligen haft en anledning att sätta femtonårsgräns på, det handlar inte om en nakenchock eller en avsliten hand. De handlar om tusentals liter fuskblod, minst femtio som dödas framför skärmen, riktig nakenhet och sjuka visioner som gör en totalt galen. Jag tror jag glömde säga det igår, men se den inte.

0 Kommentar(er):