torsdag 12 mars 2009

Ett heligt löfte

Nu har vi spanska, efter att ha lyckats glömma gympakläderna hemma så blev det en promenad följt av muntlig redovisning i svenska. Min lärare sa att mitt tal var från hjärtat, vi tar det som en positiv sak. Klassens kärlekspar sitter här brevid och snackar på sitt sätt, gulligt precis som alltid.

Jag lovade en ordentlig schlagerkoll någon gång i höstas, och visst blev det schlagerkoll på riktigt, allra främst på lördag när jag live ska se allting. Ni kommer troligvis kunna följa allt via twitter. Men nu är det så att alla vill skicka Malena Ernman till Eurovision song contest, och precis som jag skrev igår så tänker ni helt fel. "Hero" all over again helt enkelt, om vi skickar henne och hon mot all förmodan skulle komma topp tio så kör jag ett inlägg varje timme en hel vecka nästa gång jag får chansen. Det har ni mitt ord på.

0 Kommentar(er):