söndag 1 februari 2009

Sassa Brassa Mandelmassa!

Jag hade riktigt kul igår och inatt! Ungefär halva klassen var på plats för att spela, heja och andas fotboll. Jag var dock mest där för att vara social och ta kort, och visst gjorde jag det. Under kvällen så tog jag trehundra bilder på människor jag kände och roliga ögonblick som vi kommer garva åt på facebook i evigheter.


Mest så gick jag runt med Anton, Ida, Anna och Amanda innan de gick och gick hem och lämnade mig och Anton så vi fick slå oss ner på ett par Plintar med Benjamin och Angelica. Det lite roliga var att vi umgicks hela kvällen utan att jag visste att Benjamin hette Benjamin. Han var mest en bekant som man bubblade med och insåg när allt var över att man inte visste vem det var.

Lägger upp lite bilder ifrån kvällen, känns mest som det var därför jag var där.

Ida och jag (Enda fotot på hennes ansikte!).

Jacob som demostrerade stanken av banan blandat med svett.

Fotboll.


Viktor kämpade på.

Rickard och Mattias, tror de lirar i AIK.

Anton och Benjamin Foto: Enmilsten

0 Kommentar(er):