söndag 1 februari 2009

Samma vanliga söndag...

Foto: Enmilsten

Det är ett fenomen det där med söndagar. Internet stannar upp varje gång, ingenting rör sig över huvudtaget och min mailbox som brukar ha runt fyrtio pressmail varje dag har fått en ett fåtal och de flesta om vart man ska köpa mikrofoner och vem som håller tal på just den konferensen. Känns som jag tar upp det här varje söndag, men det är lika aktuellt varje gång.

Sen så märkte jag nyss att det blivit ny månad, alltså betyder det nya skivor samtidigt som en massa nya projekt i skolväg och på fritiden. Böcker är väl något som kommer förfölja mig ett tag framöver, tipsa gärna om ni vet någon bra bok. Appropå böcker, skola och sånt så insåg jag att det är geografiprov på utvecklingsländer och industriländer imorgon, jag gillar verkligen inte blindkartor.

0 Kommentar(er):