söndag 22 februari 2009

Pedant?

Foto: Enmilsten

Jag har spytt upp tvåtusen ord sedan fredag kväll när jag fick psykbryt på egoisterna som inte tålde att vänta till slutet. Lite halvstolt att jag bloggat på trots att jag varit på resande fot, ni får faktiskt hålla med om att jag är duktig.

Men nu är jag hemma och har fått mitt rum städat utan att säga något, iförsig så bryr jag mig inte så mycket om ordningen i mitt rum som mamma gör. Så nu sitter jag här där det nästan är kliniskt rent och funderar på om jag ska lägga in mina bilder från efterfesten, sen så måste jag ta reda på när min klass spelar fotboll så jag kan åka in och ta bilder till facebook. Har nämligen kommit på att om man tar bilder på alla som är vid ett evenemang så har man snabbt massor av vänförfrågningar, status på internet är det som gäller vet ni.

0 Kommentar(er):