tisdag 17 februari 2009

Jag emigrerar, nu!

Foto: Enmilsten

Jag vill resa utomlands, så är det bara. Jag vet inte vart, varför eller när. Jo, jag vet att jag vill göra det nu så jag kan få en eller två härliga veckor i solen men översöta drinkar och glass. Knappt äta frukost eftersom jag mår illa av den och sedan äta stora luncher och mysiga middagar. Bada, plaska, sola, se lite av världen och umgås med roligt folk. En semster med min och en till lite social familj, man kan väl drömma?

Funderar på vad jag ska få gjort den här veckan, har inte så mycket på gång förutom skolan och lite lägntan till sportlovet. Det är föressten nu bestämt att jag drar till Leksand på lördag och ser Melodifestivalen, världens bästa Irini Micha är där som låtskrivare. Alice in videoland kommer till Arvika och TPB-rättegången håller fortfarande på, vi får helt enkelt se vart den här dagen tar vägen.

0 Kommentar(er):