fredag 13 februari 2009

Gåtor och avslut

Foto: Enmilsten

Min sista dag på Radio Gotland idag, sen är det slut på allt te och allmänt irrande. Jag ska hem till lungets tysta vrå och laddar upp inför den där skolan igen. Visst blir man glad när man tänker frammåt och inser att det är ett och ett halvt år kvar tills jag ska spendera tre år på en skola med inrikting till det jag vill göra så jag sedan kan börja jobba. Det är väl bara att ta det som en spruta, bita ihop och tänka på annat i fyra och ett halvt år.

Gårdagens inlägg om FRA retade som vanligt upp "Anonym" som fortsätter med sitt skitsnack, lite komik över hur drygt det är med förolämpningar på nätet för man vet inte vem det är och blir inte ett dugg sårad eftersom allt är baserat på meningslös irritation som uppstår när man läser något som inte stämmer överens med vad man själv tycker. 

Och att ingen sen kan skriva att man tycker att någon har fel och varför med ett namn eller en signatur längst ner är en annan gåta.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Du, en annan sak jag tänkte på. Ge inte den där dumme jävlen Anonym något creed. Nämn aldrig att du fått kommentarer och eftersom du kan välja att publisera dennes kommentarer, välj att inte lägga ut det. Enkelt, noll creed = energi att fortsätta.

Kram A (Anne)