fredag 13 februari 2009

Avtackad!

Foto: Enmilsten

Sitter och lyssnar på morgondagens schlagerlåtar, än så länge så känns det som ett något starkare startfält än vad vi fick se i Göteborg. Väldigt jämt och faktiskt förvånandsvärt samlat inom samma genré fast ändå inte. Ska komma med en liten sammanfattning senare.  

Och nu så var det den sista dagen på min prao, jag fick faktiskt förbereda hela "Firarvärt" själv. Musik, hälsnignar och upplägg gjorde jag under förmiddagen innan Anita kom för att titta igenom och fixa detaljerna. Jag var med under sändningen och fick en del "klapp-på-axeln-sms" efteråt där folk tyckte att jag varit duktig. Tror att det kan varit något av det roligaste jag har gjort.

Men jag avtackades idag med en fin temugg som jag ska vårda och dricka ur. Självklart blir det pås-te utan mjölk för att hedra den här underbara veckan. Sitter fortfarande och grubblar över kvällens dilemma. Anna Ternheim eller mys på fritidsgården? jag är lite förvirrad.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Med tanke på att det är fredagen den 13:de så kanske du ska tänka dig det som är mest safe.

Promis till gården-halka-slå huvudet-akuten-sova över på lassis-

Ternheim - Brister i ljudet - spräckt trumhinna- akuten- sova på lassis.

Känns som ett svårt val!