lördag 24 januari 2009

Poesi och noter!

Vad läskigt, för här är jag,

med en tanke om något spirituellt.
Ifrån själarna i de döda till livet hos en boll utan luft,
funderar på om något inte stämmer.
Men är det inte så?
är vi inte motsägande och ologiska?
Vi slutar där sanningen tar vid.



Förutom mina otroliga kunskaper i poesi som bara sådär vaknade till och skrev något osammanhägnande med inspiration från Sophia Somajo så har min förmiddag i friggeboden gett mig en del. Jag har bland annat nästan gjort min egna version av Coldplays "Viva la vida", hittat en hel rad nya effekter och hittat en grej där man kan skriva in och plocka egna noter (om man nu vet hur sånt fungerar).

Sitter just nu och grubblar på dilemmat om kvällens eventuella skivspelning, jag vill spela men vet inte om jag orkar.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Ge mej inte sanningen'
Nej'låt mej förbli okunnig om den!

Kan då inbilla mej-fantisera ihop en
Själv!


MVH Gladiatan