lördag 24 januari 2009

Dags att gå in i garderoben igen...

Hur ser den här dagen ut? Förutom att jag ska sitta framför min Mac och klura hur man spelar piano (måste nämligen fräscha upp och minnas mina pianolektioner ifrån gamla tider) så ska jag faktiskt jobba ikväll. Gotlands idrottsgala hålls iår på Wisby Strand och jag ska hänga in garderob samt kanske spela skivor, men jag är väldigt osäker om jag orkar med det. Ni får väldigt gärna peppa mig i den här frågan så jag vart jag ska ta vägen.


Liver ser ut ungefär som vanligt, har dock fixat Spotify här ute i friggeboden så man kan varva av och kanske använda den underbara skiten när man spelar skivor, vem vet. Svensken Ulrika Johansson vann tydligen kändisversionen av Big Brother trots att alla avskydde henne, om det är något att vara stolt över vet jag inte riktigt. Känns förresten som den cirkusen höll på i mer än ett par veckor.

0 Kommentar(er):