tisdag 20 januari 2009

Okej, jag erkänner, skada mig inte!

Foto: Enmilsten

Jag kanske smygöppnade min synth, eller om jag ska kalla den keyboard, jag vet inte. Men jag var faktiskt nyfiken och ville kolla om det gick att få igång, självklart så kräver proceduren att hitta keyboarden i datorn och plugga in den rätt lite tålamod och koncentration, så jag fick nöja mig med att leka pianist och låtsas-spela till Nordpolen, det var kul. Ska försöka på allvar när Macen kommer och jag kan koppla ihop allt ute i friggeboden. Letar just nu programvara att redigera med då den jag fick med säkert är fantastisk men inte så lättförstådd, sen så vill jag ha ett par så jag kan prova mig fram.

Nöjesvärlden är rätt tom, förutom bråket om Lailas tidigare karriär som danslärare som för övrigt är väldigt löjlig då man faktiskt inte kan kolla bakgrunden på alla artister som tillfrågar att vara med i ett program ifall någon skulle råka ha en förkunskap eller fördel. Jag säger som vanligt, rösta inte på hennes om det är så jävla orättvist! Fick förövrigt ett pressmeddelande ifrån EMI idag, inget nytt precis. Det var exakt samma pressmeddelande om I'm from barcelona som jag fick igår.

0 Kommentar(er):