onsdag 28 januari 2009

Nu börjar det roliga!

Idag kom det en skiva! Jag är otroligt glad eftersom det handlar om årets första nya CD som ska recenseras. Natan och Niclas utgör tillsammans med Nina Persson i spetsen bandet A Camp som släpper albumet "Colonia" idag. Mer om allt det där blir det förhoppningsvis ikväll.


Men så fort det händer något kul så påminns man alltid av det värsta möjliga, fick en påminnelse om min tid hos optikern imorgon och jag är riktigt delad. Jag passar väl inte i glasögon? eller gör jag det? kanske. För jag är lite kontorsråtta av mig och skulle kanske passa i ett par snygga bågar, men samtidigt så är jag fortfarande bara kontorsråtta på fritiden och måste gå i skolan där man kan känna sig lite småful med glasögon faktiskt. Inte så att jag precis skäms, men om man inte känner sig så snygg så syns det och påverkar alla andra runt omkring.

Hellre otroligt egenkär och ingen självdistans än helt utan självförtroende.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Jag är släkt med släkt med Nina Persson. Eller på något konstigt sätt:P