fredag 30 januari 2009

Nu är det lite upp till er...

Okej, nu är det dags! Här är min fyra kandidater till vem som ska få pryda mitt ansikte en tid fram över. De är helt enkelt numrerade mellan ett till fyra i ordningen de står, jag kommer ser ut som Calle Shulman i vilket fall som helst så det är bara att lämna en kommentar vilket par jag ska använda. Jag kommer självklart ha med era ord i mitt val sen.





Foto: Enmilsten

4 Kommentar(er):

Anonym sa...

Dom var snygga, men var dem inte lite väl stora?

Anonym sa...

Gud va svårt, men jag tror nr.1... Helt rätt med stora bågar//Tjing från en annan glasögonorm

Anonym sa...

2 eller 3 imo! :)

Anonym sa...

NEJ, inte 2 el 3, liksom för vanliga och skolaktiga. Vad tycker du själv, du måste ju också svara på dina kommentarer annars slutar iaf jag att kommentera 8 )