lördag 31 januari 2009

Betting på hög nivå

Mina föräldrar har gett upp och insett att mina nycklar inte kommer tillbaka, så jag har fått en ny husnyckel och ska köpa en ny nyckel till mitt skåp snarast. Själv vet jag att ja är väldigt slarvig, men jag minns med mig att mina nycklar borde finnas på ett bra ställe. Frågan är bara vart.


Sen så har jag suttit och funderat större delen av min morgon (för vissa av er kanske det heter förmiddag), och jag har kommit på att jag har en del bollar i luften. För jag bloggar varje dag och gör det bra enligt mig själv. Jag gör radio varje vecka, ungefär samma stil som i p3 fast mindre mysigt samt lite samre kvalité och så har jag påbörjat min karriär som producent. Fatta vad jag kan hålla på med egentligen. 

Om jag blir känd så har jag ett antal områden att bli känd för. Jag kan bli synthare, bloggare, journalist, radiopratare, producent, teveprofil osv. Sen så finns det alla grenar ut ifrån dessa, det är nästan så man ska köra odds på vilket av de som jag blir känd för och ifall jag blir känd. Nu flummar jag iväg väldigt mycket, men ändå!

0 Kommentar(er):