onsdag 21 januari 2009

Lyckliga tankar (bara inbillning)

Jag älskar mitt liv! Jag är totalt fri att göra vad jag vill, jag har inga tider att passa och är framgångsrik inom mina intressen media och musik. Jag har en perfekt syn samtidigt som solen skiner och de flygande småungarna med harpor spelar ljuva toner. 


Självklart inte! jag är fast i skolan, stressar upp varje morgon, jag är absolut inte framgångsrik inom mina intressen och den där jävla solen skiner fan aldig upp! På allt det där så har jag även ett synfel som kan behöva åtgärdas. Mitt hälsobesök hos skolsyster slutade inte riktigt som väntat och jag ska få en tid bokad hos optikern.

Och om jag nu får glasögon, hur gör jag det bästa för att slita uppmärksamheten ifrån de. Lady Gaga gav mig en riktigt bra idé baserad på hennes klädval. Med risk för att jag komemr se för löjlig ut helt enkelt så fudnerar jag på att gömma ansiktet med böcker, tror dock att Jessica Anderssons nya bok kan vara rätt okej. Kändisar har en förmåga att inte kunna skriva riktigt läsvärda böcker alla gånger, men jag har på känn att historien är bra. 

Sitter just nu hemma och studerar skriftlayouter, det vill säga hur man använder kursiv text, fet text och citat-tecken på bästa sätt. Väntar med spänning på den dag då jag får hem min Mac Mini, kan bli riktigt häftigt.

0 Kommentar(er):