onsdag 21 januari 2009

I'm on the radio... eh, eller?

Nu har jag fått en prao-plats. Sedan innan så hade jag nästan hundra procent säkert en plats på Radio Gotland men stoppades då skolans "prao-policy" säger att man inte får skaffa egen prao-plats i åttan. Nu ska jag istället för att höras i radio sälja skiten istället. Glad? kan grisar flyga?

Om man ska se till den ljusa sidan så slapp jag iallafall konsum långt ute på landet samt bondgårdar, smutsiga verkstäder osv. Men jag fick däremot inte den pedagogiska platsen på Lyckoåkerskolan inom idrott och musik som jag hade föredragit. Jacob som sitter brevid och kommenterar alla mina småfel och stör mig i den procces jag alltid genomgår vid bloggandet då han inte har något liv samt vill få mig att bryta ihop och lägga ner den här bloggen. Liten parantes men han fick iallafall en plats på ICA-maxi för er som antecknar. Fan vad kul när han inser att han ska jobba i barnrummet!

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Va?! Ska jag jobba i barnrummet?

Vad kul, jag älskar barn :D