tisdag 27 januari 2009

Lid idioter, lid!

Det är ganska roligt att vara mig, man lever lite i överflöd och har det man kan önska sig. Man blir sur när skivorna inte kommer på releasedagen (Nu är Franz Ferdinands försenat då det inte finns ett exemplar på lager) och så uppskattar man livets enkla ting mitt bland alla bestyr så som skola, jobboch blogg. 


Har ingen speciell mening med den här korta tanken, jag vill bara konstatera att jag har det bra, men samtidigt vill jag bryta mig ut och göra det jag vill. Det är trots allt bara ett och ett halvt år kvar på den här ön om allt går som planerat. Jag ska självklart flytta til fastlandet och plugga, för jag kommer inte sluta avsky den här skitön förrän jag lämnat den. Dock var Gotland ett av de län som klarat finanskrisen bäst än så länge.

Fick även veta att den senaste människan som hade prao på Radio och TV-hörnan fick se på Teve hela praoen. Ni fär gärna lida med mig.

0 Kommentar(er):