lördag 31 januari 2009

Jag följer gärna med som utfyllnad

Man kanske borde sova nu, trots det så kan jag inte sluta tänka på mina nycklar. Då sitter jag på internet och lyssnar igenom lite nytt material ifrån Universal music. Bland annat så lyssnar jag på Rihannas Remixalbum där bland annat Soul Seekers och Jody den broeder har haft ett finger med i spelet. Om du ska plocka ut en enstaka låt ifrån CDON eller liknande så satsa på "Breakin' dishes" och "Push up on me" då de är lite mer finslipade och kommer inte att skära i mobil- och MP3- hörlurarna.


Gårdagens stora nyhet att Madonna efter nitton år kommer till Sverige är enormt och hon slår än så länge Bruce Springsteen i mätningar om vilken konsert som är hetast just nu. Jag vill faktiskt gärna se showen, men är ändå inte så sugen på att stå där nere vid Ullevi och lyssna på henne. Det känns lite som om man bara kommer bli besviken. Men har ni en biljett så följer jag gärna med som utfyllnad.

Annars så är det lite som vanligt, Tina Turner ger en extra konsert och Per Gessle slår på stort. Jag ska inte vara för säker, men känns det inte som om veteranerna känner sig utträngda av alla nykomlingar ifrån 2008 och försöker nu ta igen allt och bli större än någonsin? Marliyn Manson kommer föressten till Metaltown, jag tycker det är lite häftigt.

0 Kommentar(er):