måndag 19 januari 2009

En slump, två slumpar, tre slumpar...

Foto: Sony Music

Jag fick en kommentar i december, den kommentaren var signerad "Babben själv" och innehöll information som gav känslan av att det var information som bara Babben visste. Det skummaste var då att hon hade besökt Gotland samma kväll som kommentaren ramlade in. Det kallar jag för en slump.

Idag så fick jag en annan kommentar signerad "Sony music", lite text om att jag skrivit om John ME och så en länk till hans fan-sida på facebook som de tyckte att jag kunde ha gått med i. Om det var Sony music, ett fan som ville leka teater eller rent av John ME själv har jag ingen aning om. Men om det varit en ifrån Sony music så hade det antagligen stått något form av namn som till exempel Mia på Sony music eller så. Men, nu är det så att det även ramlade in ett mail ifrån Sony music idag, självklart så var det ett pressmeddelande om John ME. En slump är en slump, två slumpar är ett mönster.

I vilket fall så släpper den nyblivne soloartisten sitt självbetittlade album den 8 april, jag gillar killen starkt och med tanke på att han arbetar tillsammans med Pär Wiksten och ingen mindre än Jocke Berg så kan det inte bli misslyckat. Även bandet I'm from barcelona återvänder till Sverige efter utsålda hus i USA, lite tråkigt att då behöva komma tillbaka till Sverige där Madonna värderas högre än alla våra egna indieartister som slår stort utomlands.

0 Kommentar(er):