söndag 14 december 2008

Lite spänning i en utdöd söndag

Foto: Enmilsten

Nu ska jag försöka att ligga i som om det vore allt. Lite bloggupdates och jag kan avslöja att jag på något sätt skrivit ett raketskjutar-inlägg som fick mätaren i min analytics att skjuta i höjden. Detta kom dagarna efter att min blogg passerade linjen för femhundra inlägg. Har jag tur nu så kanske jag kan hålla i trenden, eller vad tror ni?

Kevn Borgs officiella hemsida existerar nu, i ett klipp från Aftonbladet så får man reda på att den heter kort och gott kevinborg.se. Efter en snabbvisit så är det bara att inse hur fullbokad han är, det finns små och stora spelningar fram till början på februari, Sverige över. Jag hade någonstans lovat att inte sitta och spinna på "Idol"-tråden så mycket mer. Men det här kändes värt att ta upp på något sätt.

Erik Mattias och Danny, det vill säga EMD deltar i årets melodifestival som jokrar i leksand. Själv är jag itne ett dugg skeptisk eftersom jag har någon sorts "connection" till Danny och då måste vara groupie och ja-sägare till allt deras arbete. Jag kanske borde passa på att säga det nu, äntligen så fick vi in något iallafall lite spännande i årets faktiskt urusla startfält.

Under det som är kvar av den här söndagen så ska jag få gå på en exklusiv förhandsvisning av den nya Lassemaja-filmen. Pappas bil är med någonstans så det kan vara värt att se.  Ska även ta mig igenom The Fireman och skriva en recension ikväll. Så ta en titt in lite senare.

0 Kommentar(er):