söndag 21 december 2008

På målsnöret

Jag måste vara den mest lyckade personen som någonsin skapats och satts på jorden. På en hel eftermiddag så lyckades jag köpa alla julklappar, utom en. Jag kom på vad alla skulle ha och fixade det helt galant på egen hand.


Sprang runt som en dåre på affären "Bokia" där någonting började gå snett. En julklapp från att vara helt färdig, dessutom är klockan kvar i fyra och hela Gotland stänger igen vid fyra. Att det slutade med en tyst minut vid bänkarna på söder torg kan man nog lista ut, jag har alltså inget annat val än att åka in och köpa den sista julklappen imorgon.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom de ""Idol"-skivor som gjorts. Nu pratar jag inte om albumen själva idolerna har släppt, utan de samlingsalbum som tv4 släppt efter varje säsong. Och måste medge att årets är rätt snyggt producerat när man gett alla låtar ett lyft till år 2008, Speidehs version på "I will survive" är urgrym. Har därför plockat ihom en "Spotify"-lista med mina favoriter som ni kan ta hem och lyssna igenom nedan.

Kvällens "Spotify"-lista: Idol-Fever!

0 Kommentar(er):