torsdag 20 november 2008

Tema: Kärlek! Eh...?

Foto: CarbonNYC

Som jag tidigare sagt så sitter alla Sveriges praktikanter på tv4 och tror att de gör en god insats. Men fula teman och märkliga inslag och sponsorresor i  "Idol" är inte lika briljant som dem själva tror.

Årets enda riktiga tema i "Idol" kan ha varit när de skulle sjunga och det blev en riktig skrattfest hemma i soffan. Jag är inte säker men det kan vara så, och nu när det ska vara temat kärlek så blir jag ännu mer övertygad till mitt påstående. Jag ser varken höjdpunkter eller riktiga bottennapp den här kvällen, bara fem stycken kareokemästare som tar sig an årets flummigaste och spretigaste tema på länge.

Och ni som trodde att jag skulle recensera en platta idag så kan jag meddela att den kommer tillsammans med nästa platta jag beställt, det vill säga raka motsatsen till vad kundservicen på CDON sa till mig.

0 Kommentar(er):