fredag 21 november 2008

Här är dem!

Har äntligen fått hem mitt kära skivköp från CDON. Titiyos senaste och Guns N' Roses legendariskt försenade album har jag framför mig just nu. Ska dock hålla på recensioner tills imorgon.


Soundtrack of our lives komner snart med nytt album, och deras skivomslag liknar på något sätt en bild för typ AMF pension, jag som nu satt köp-stopp får antagligen vänta med att inhandla skivan till efter jul.

Och appropå pension så kan Pelle Porseryd skatta sig lycklig när vi på gården ikväll ringer för glatta livet så Johan Palm kan åka ut för en gång för alla. Resten av Sverige hänger väl på?

2 Kommentar(er):

Anonym sa...

Om Titiyos senaste är bra lämna en notis till mig någonstans. Själv har jag bara Lena&Orup i huvudet!

Anonym sa...

Du, jag har nominerat din blogg till RIX FM - du kan vinna en laptop! (hoppas du inte blev sur)