söndag 9 november 2008

Skivbolagen i storstaden

Foto: Marjut

Nu visar de en repris av EMA på MTV, lika dåligt som förra gången. Kan någon vettig människa ta över och göra något klokt av det?

Förutom det så har jag börjat fundera på om man kanske skulle mejla ett skivbolag och se om man kanske kan få en praoplats där till vecka åtta. Är rätt säker på att man inte får ordna egen plats, och absolut inte utanför isoleringsbubblan även kallad Gotland. Ska dock dubbelchecka med någon bra lärare imorgon.

Eftersom jag ser skolan som ett sidoprojekt i livet som bara ska ge mig lite kunskap inom diverse ämnen som jag kommer ha glömt inom några år så försöker jag koncentrera mig mer och mer på framtiden och vart jag kan tänkas hamna när skolplikten är över. Skivbolag, en kvällstidning eller kanske frysdisken på ICA? Vart som helst utom skolan just nu, vill absolut inte vakna imorgon.

0 Kommentar(er):