onsdag 5 november 2008

Obama, rock och Bond, James Bond...

Foto: Silent Shot
Det ligger blandade känslor i luften runt omkring mig just nu. Efter en dag som började med två prov och avsltuades med ett dramapass.

Obama blev som väntat (iallafall enligt mig) president. Har läst igenom vad han vill genomföra och vi kan se fram emot fyra helt normala presidentår. Det är något positivt till skillnad ifrån "Idol" och deras tolking av rock. Det är inte AC/DC, inte Metallica och inte Iron maiden. nej vi ska lyssna på bland annat Bon Jovi och... Cher? Jag tänker inte kommentera detta, men det känns som man redan kan ana mina tankar.

Imorgon så ska jag se den nya Bondfilmen med Jacob, det var hans födelsedagspresent så det kommer nog bli riktigt roligt. 

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Grattis igen!