fredag 14 november 2008

Sugen på scones?


Foto: Global Mouser

Ännu en rolig kareokekväll, men det känns som att vi behöver byta efternamn på våra idoler. Anna Bra, Johan Piss/Pest, Alice Suverän, Robin Elegant, Kevin Bäst och Robin Bakfull?

Detta kan tolkas fritt och man kan undra hur jag egentligen tänkte, men det är faktiskt ganska jämn match efter att alla presterat som i om de åkte skidor, Upp och ner. Kan väl säga att Johan höll sig rätt mycket nedanför backarna innan han tog tag i Robin E och åkte liften upp. Men det flöt på.

Inge direkta anfall mot någon, alla sjöng väl okej? Robin B kändes som han fått i sig ett par wishkey och Johan ett halvt systembolag. Dessa två hänger löst tillsammans med någon som egentligen inte förtjänar det här. Typ Robin E?
Men johan åker, och om han gör det så bjuder jag alla på scones. visa mig bara mitt egna inlägg så bakar jag åt dig, även i ditt egna kök!

0 Kommentar(er):