lördag 22 november 2008

Extrainsatt nattblogg (Snön är här!)


Foto: Enmilsten (Bilden är iscensatt och reflketerar inte blgogens eller personens på bildens åsikter)


Våran kära Johan är kvar ännu en vecka, igen. Anna åkte och en hel fritidsgård föll nästan i tårar efter min manifestation där alla satt med lappar, banderoller och skrek "Ut med johan!" varje gång han syntes i bild. Nästa vecka får vi antagligen be till gudarna då Carola gästspelar i juryn under gospeltemat nästa vecka, härligt!     

Snön har fallit och vi på gården bestämde oss för ett kort snöbollskrig med julmusik. Otroligt härligt, kallt och barnsligt befriande. Hoppas bara den ligger kvar ett tag, fö jag vill fortfarande hinna fotografera miraklet.


Foto: Enmilsten

Anne Westin har tydligen nominerat mig till Blogg SM med rixfm, jag som bloggare blir nästan överväldigad när man får uppskattning på ett eller annat sätt. Ni andra kan också gjärna visa er uppskattning genom att skicka en eller annan kommentar, att höra andras åsikter och deras feedbacks på det jag skriver är något av det viktigaste som finns för mig.

0 Kommentar(er):