onsdag 12 november 2008

Den vanliga världen

Foto: The Heart Truth

Jag tycker till om rätt mycket, hittar ni något dubbelmoraliskt eller motsägsfullt så säg till, har dålig koll på mina tankar och ideer just nu. Men ljug inte för mig, då blir det bara ännu mer fel.

När jag har fått det sagt så kan jag gå vidare och berätta att Cecilia Toftén, min nu mammalediga engelskalärare har fått barn som jag hjälpt till att hitta namn på. Och det blev en Sid som jag ville, dock lite synd om ungen som ska behöva leva med "Ice Age"-namnet hela sitt liv.

Ett stort Paula Abdul-fan har tagit självmord utanför Paula Abduls hus. Kvinnan tros vara en tidigare idoldeltagare Paula Goodspeed. På något sätt så gjorde det här min dag, äntligen hände det något som inte gjorde mig arg eller besviken. Bara Intresserad.

0 Kommentar(er):