torsdag 13 november 2008

Då har jag dragit mitt strå...

Att på en kvart förflytta sig från skolan till stan och sen mot busstationen på en kvart är inte det lättaste, jag lyckades dock med god marginal för en gångs skull. Hem fick jag med mig tre stycken skivor av Lena & Orup, Anna Ternheim och Christina Aguileras hitssamling.

Ska försöka recensera en av dem ikväll redan.

På bussen träffade jag en tjej vid namn Linnéa som fick titta och kosntaterade att istället för att ruscha till stan så skulle jag kunna ha laddat ner skivorna.

Då var jag tillbaka i IPRED-frågan där Henrik Rongedal i bandet Rongedal som pappa jobbar med har utalat sig i frågan. Har pappa slått upp bloggen så får han hälsa att det var riktigt bra sagt. Nu får vi bara hoppas att allt går vägen, det är skönt att vi valt in lite roligt folk i riksdagen så internetvärlden får lite motstånd.

0 Kommentar(er):