söndag 16 november 2008

Den vanliga nyhetsvärlden...

Man har upptäkt ett par nya planeter någonstans i universum, aftonbladet har granskat juryn som väljer ut bidragen till melodifestivalen och det hojtas rejält om svenska hjältar som har sitt program på tv3 ikväll.


Känns som att det händer allt för lite intressant i världen just nu. Till och med FRA och IPRED luktar inaktuellt och utjatat så här i mitten på november. 

Ska försöka sätta mig ner och recensera klart de sista albumen som jag köpt under veckan. Kanske det blir tillräckligt intressant så folk hittar hit och man kan bli en så kallad kändisbloggare. 

Appropå bloggare så har Blondinbella (som tydligen börjat blogga igen) kommit med veckans skönaste kommentar. "Jäklar! Jag glömde att det var lördag idag... Typiskt. 
Tur att ni påminde mig att jag är bloggfri då." 

Istället för att blogga när man vill, kan och känenr att man har något att säga så bloggar hon tydligen när hon måste. Så kanske man också kan göra, eller?

0 Kommentar(er):