lördag 4 oktober 2008

Totalt ointressant..

Festen är över och jag är trehundra kronor rikare. Att en grupp femteklassarek unde vara så roliga att spela musik för hade jag ingen aning om, jag gör absolut om det.


Idol däremot har blivit en plåga som bara ligger och trycker någonstans i bakhuvudet. Gårdagens program saknade allt. Entusiasm, överraskningar och självklart Linda (Har ännu inte släppt det och kommer förmodligen aldrig göra). Johan kan man nu räkna bort ifrån min favoritlista, allt var så tråkigt att jag nästan inte tycker synd om Jenny som åkte ut.

Jag kan faktiskt inte ge någon ordentlig analys, det känns som att referera ett maraton för sniglar.

1 Kommentar(er):

Anonym sa...

Du ska ha ett STORT TACK, för utan dej hade ju festen varit så där kul. Vet du, jag gör också om det med glädje!