fredag 17 oktober 2008

Återigen: MÄSTERLIGT BORG!


Jag är totalt kär i idolerna, om det beror på sång, stil eller utseende varierar. Men en sak är säker, Kevin har allt. Han och Alice är något av det bästa jag hört någonsin. Sockersöta exotiska människor som bara borde stå i studion just nu. Snygga framträdanden och bra låtval. "Ironic" gav mig ståpäls.

Tant Anna och fröken Sepideh körde vidare och gav bara intrycket bingohall, Anna förstår jag men hur Sepideh lyckades hamjna där har jag ingen aning om. De lyckades dock snäppet bättre än Yazmina som på något sätt gjorde kvällens bottennapp.

Robin, Robin och Palm (bättre än vanligt) ligger någonstans mitt emellan allt ihop, rätt ointressanta fakstiskt. Det är en väldigt farlig plats ikväll. Loulou där emot stack ut och körde sin grej, hippi-stil rakt av. "Peace and love girl!"

Om jag ska spekulera i utröstningen så hamnar Yazmina och Sepideh på golvet. Att en Robin hamnar där är inte heller helt osannolikt.
Men en fråga, Hur kommer det sig att Lars inte låter så bra som han borde i mina öron?

0 Kommentar(er):