fredag 17 oktober 2008

Är förbered på det mesta nu..


Johan Palm ska ut med huvudet före, där så tog alla Sverige tjejer upp jakten på mig.

Men jag sitter med slagträ och hjälm för att försvara min åsikt.

Varför ska han ut? Jo, men om man tänker efter, är hans idolgång inte lite likt Amanda Jenssen?
Han står framför juryn med sitt blonda hår och gitarren. Han river av sin låt med en lagom hes röst. Han är inte den där mästaren av wailing och sång, men han har den där entertainer-feelingen som få har. 

Trots att han är lite vild och ung i sin scenvana och yngre så är han på pricken lik Amanda Jenssen. Och jag gillar faktiskt inte det, för iår behöver vi en riktig artist. En popstjärna som är söt, har en någolunda ren röst och med en sån utstrålning att man bara måste ha hans/hennes album. Ytligt? Jajamensan! Men det är just så som det ska vara. Så tummen upp för Alice och Kevin, årets klart bästa idol-aspiranter.

Och om vi bortser från idol så är jag inte på topphumör. Ett biologi-prov som jag absolut kommer köra på (varför behöver vi egentligen veta allt om matspjälkningen?) och så den där ruskiga kylan. När pappa ringde och frågade om jag kunde tänka mig att äta sallad så fick han ett tvärnej. kväll ska jag bara absorbera all värme.

0 Kommentar(er):