söndag 26 oktober 2008

Rätt tamt på skivfronten...

Släkten har varit hemma hos mig, som vanligt är det alltid lika trevligt att få träffa dem och prata om altl mellan "sos gute" och "stall-personal". Om ni inte förstår vad jag pratar om så behöver ni inte känna er dumma. Det är riktigt flummigt.


Ett par t-shirts, choklad, strumpor, massor av presentcheckar och faktiskt bara två skivor var vad dagens presentskörd bestod av. Jill Johnsson och Markus Fagervall är båda ute med nya album, och dessa fick jag. Men jag satte väldigt jobbiga artister på listen, så det blir bara att gå ut och storshoppa själv.

Foto: Enmilsten
Däremot så blir det kanske en färgning i veckan, självklart ska jag ta bilder och det där rent ut sagt satans biologiprovet ska jag få tillbaka. Undrar om jobbmeriter inom radio, tidning och en blogg kan kompensera för låga betyg här och var under högstadiet?

0 Kommentar(er):