måndag 6 oktober 2008

Riktigt Fult!

Snart Pop-Påsen, och sen så ska jag ta och försöka vila upp mig inför morgondagen.

Då blir det som jag tidigare nämt studiebesök på GT och så ska jag även till Wisby FM någongång på eftermiddagen innan det är dags för tandläskarbesök (usch!).

Har suttit och surfat runt lite på diverse sidor, när jag hittade en musikvideo till en otroligt skön låt.
Men blev så otroligt, otroligt besviken så jag nästan började gråta. Veronica Maggios musikvideo till låten "17 år" är så otroligt rörig och passar inte till låten. För när jag hör låten så tänker jag på en person som bara tar sig genom en gammal stad, vinkar åt gamla grannar och sitter på en parkbänk brevid en främling där hon säger "Jag berättar vad som helst".

här är den ialafall, ni kanske har en annan uppfattning.

0 Kommentar(er):