onsdag 10 september 2008

Varför ska just alla "#&J)/**...

Att sola är det bästa som finns vet alla. Att göra det på en luftmadrass i en sval pool, det är övernaturligt skönt.
Men, alltid och då menar jag alltid så ska ett gäng människor bestämma sig för att ha vattenkrig, bombkalas eller dyktjofaderittan precis där jag är.

Och jag försöker flytta på mig, ror över till andra sidan.
Men då kommer nästa gäng och gör exakt likadant!
Efter kanske någon timme så börjar man antigen vänja sig eller tröttna.
till nästa semester så ska jag iallafall hitta ett sätt att slippa de här "skvätt-huliganerna".

Imorgon reser jag hem, transfern börjar runt elvasnåret och är troligen åter hemma på ön runt 22-23.

Och innan jag glömmer det! För alla som har något minne av sommaren -07 och var på kneippbyn så kan jag berätta att Evelina som jobbade där (hon var förövrigt bosatt i vibble)
är nu här på hotellet och jobbar i miniland.

Somsagt, världen är otroligt liten..

0 Kommentar(er):